Hej hallå

Sååå... äntligen en liten lugn stund.
Har haft en veckas semester i Italien med mina vänner Sofie och Alex.
En mkt bra resa, vi har ätit gott, faktiskt sovit mkt, druckit mkt vin också,
solat, badat och levt livet.
Pratade om det idag att hjärnan har lixom vart i någon slags dvala.
Det som har gått igenom huvudet är, humm.. vad ska jag beställa för nått?
Borde jag vända på mig så jag inte bränner mig :)
Borta bra men hemma bäst, att komma tillbaka till jobbet känndes BARA roligt.
Man kommer igång, men just nu jobbar bara Jag och Jennie, och gör också samtidigt
(så gott vi bara kan) Veronica och Kristians uppgifter också.. puuhh... :)
Men det är roligt, och har tur att jag har Jennie på jobbet med mig.
Har idag jobbat extra så det blev en riktigt lång sväng 11.5 h totalt.. så lite småtrött nu på
kvällskvisten.
Har haft några fina vänner här på kvällen och mestadels planerat midsommar..
Nu väntar jag på mitt gos som har vart på jobbfest.. men det är okej att somna.
Han kan nog krypa ner och krama om mig utan att jag vaknar =)
I am KÄR!!!

Ps. GRYMMA TRÄNINGSPASS DENNA VECKA, HAR SÅDAN SJUK ENERGI OCH MINA DELTAGARE ÄR FANTASTISKA SPECIELLT MIN MAMMA, MIN PAPPA OCH SOFIE SÅKLART ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0