Torsdagen

:)
Då var det redan torsdag är det inte fantastiskt så tiden bara flyger iväg?
Igår var jag hemma hos mina fantastiska föräldrar. Jo faktiskt, de är fantastiska.
Vem vore jag utan dem? Och vad skulle jag göra utan dem?
Världens största Puss & Kram till er!

Efter 1.5 h träning var jag rätt trött och slumrade till under sälen i sedvanlig ordning.
Fick också jättegott grillat, och utnyttjade tvättmaskinen lite.

Somnade rätt omgående när jag kom hem .. men
Vaknar kl 06:00 av en fluga som seriöst anfaller mig.. gång på gång på gång...
det gick inte att somna om, jag blev galen.
Först fattade jag inte om det var en mygga, en fluga eller rentutav en dröm..
Men men.. man ska ju försöka se de positiva i det hela... nu har jag ju extra tid över
till att betala räkningar och att diska. Yeey =)
Nej nu springer jag nog mot gymmet.. måste ju hinna sola lite he he he.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0