*

When wine takes over .. yeaahh yeaahh...
Ja ibland så kanske man överdriver en smula, hårddrar saker och gör en höna av en fjäder när man druckit lite vin.
Men men .. man är ju inte mer än människa.. så det är bara att göra om, och göra rätt.

Igår var iaf jag, Matilda, Lovisa och hennes 2 kompisar ute på femöre.
Solade och badade vilken resulterade i blåsor och flagor .. nice.
På kvällen grillade jag och M korv på hans balkong och senare fortsatte jag ner till hamnen.
A-k slöt också upp senare för vi skulle se mohombi spela :)

Och jag vet inte om Mohombi var full, eller en tönt, eller båda.
Men hits har han ju, och låtarna är ju onekligen catchy och party =)
Så det var trevligt ändå =)

På vägen hem så ville jag och A-k äta discokäk.. men ALLT var stängt, dåligt N-köping.
Så styrde cykeln mot M och kröp ner där så graciöst jag bara kunde (ni kan ju tänka er).

Idag äre fredag, första semesterveckan slut. Men idag får M semester också, det måste firas! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0