25/7-11

Tjing tjong.
Igår hade jag MAASSA saker att skriva i bloggen men kom lixom aldrig fram till en dator..
Nu idag har jag tid och ork.. men har glömt typiskt.

Igår åkte jag och Pappa till Faster i Ålberga och hälsade på. Jag ville ju också plocka smultron vilket jag gjorde.
Jag gick och gick och gick och gick ... och skulle uttrycka det som en sämre rea den 25:e en månad.
Det var utplockat,några fina bär fanns det om man letade riktigt ordentligt och sen hittade man några som var hål i eller mosade. :)

På kvällen blev det film och kladdkaka hos Alex och Linus. MKT trevligt.
Py, Marcus och jag försökte smitta A & L med våran bittra stämmning men det var förgäves. =)
Pysan som hos mig och vi somnade till hunken Channing Tatum i Step up.

Idag är det måndag och det är typ en vecka sedan Markus åkte utomlands = typ kommer hem typ imorrn jag typ jätte glad typ saknat honom typ :)

Jag må vara den sämsta personen på att svara på sms, men igår fick jag fan till det.
Jag skickade jag tror ett av mina bästa sms ever, jag rös när jag skrev det så bra det var :)
Stjärna till mig.

En slogan som funnits i mitt huvud hela helgen, och som jag får höra väldigt ofta är..
Du kan om du vill, du kan gå hur långt som helst om du vill, Du kan göra allt om du vill..
Jag ska ta en funderare på hur jag vill, med varje erbjudande jag får, varje utmaning jag möter, varje människa jag ser.

Vad vill jag?
Det är tydligen bara JAG som bestämmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0