Pip!

God morgon!
Jag lyckas alltid drömma konstiga drömmar.
Vi var ty p på semester .. och när vi kom hem
hade några typ inte direkt utomjordningar men typ
(icke normala typer) tagit över våra hem och påstod
att de var oss .. ?!

HAHA

Och jag var tvungen att komma in för vi skulle hämta
min cykel för jag skulle på party (just like old times ;) )
Så vi började kasta sten på fönstret, men det var typ skottsäkra
fönster så det var inget som hände. Och de stog innanför och såg farliga ut.
Och helt plötsligt hittar vi en yxa (allt finns ju när de inte är på riktigt)
Och då börjar vi hugga i trädörren för att komma in..
När det blivit ett stort hål och de står där innanför dörren..
och när de precis ska hända nått nytt..

Piiiiip! Piiiip! Piiiiip!

Usch bli väckt mitt i allt, och sjukt trött.
Men det kanske var tur ändå, jag drömmer
ofta att man är jagad eller annat kosntig.
Undra vad det betyder.

Idag börjar jag tidigt och fortsätter med autogiro extra jobb.
Ska dessutom vicka för Jennie på lunchen, så det blir dubbelt
upp utav funwalk idag också. Strålande.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0