När man anar ugglor i mossen..

Pratade precis om att jag brukar alltid gå till tandläkaren på våren.
Japp, sant som sagt.

Så hittade jag detta vykort i brevlådan.
Personligen tyckte jag det var roligare när man fick en stor munn som man
kunde sätta frmför ansiktet och kolla i spegeln, då skrattade man högt.
Men nej.. blommor är ju kul .. eller? :P
Men Headwig?! Som jag träffat förut?! Nej det har jag inte för jag får en ny
person varje jäkla gång... IAF
Har bokat en tokig tid, så det får ringas och bokas om.
Och det värsta är att varje gång man går till tandläkaren får man ju ångest.
Det känns som när man inte pluggat till ett prov.
Kör du med tandtråd? mm...
Hur ofta då? .. HAHA här kommer alltid en nödlögn.
Men denna gång ska jag försöka flossa varje dag tills dess har ca 3 veckor på mig.
Måste ju hjälpa lite iaf.. kanske tom får in de på rutin.
hehe.
So long tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0