Mon jour ( mån dag ) Sär skriv ning

:P

Hej på er.
Måndag, och det första jag läser på fb är "måndagsångest".
Det är ju fan trist att man får det, men jag känner verkligen inte
någon ångest idag iöverhuvudtaget .. så då ska man verkligen köra på.
Vaknade som vanligt 1 h förtidigt, det verkar vara någonting jag lider
av just nu, 1 h förtidigt. STANDARD.

Hade världens bästa Py sovandes över hos mig igår.
Eller?
För när jag vaknade var hon borta :P
hon började tidigt men... jag menar.
Ofta känns de ju som man ser att personen gått.
Men inte ett endaste spår så hon borde ha en lysande
karriär som inbrottstjuv ;)

6?!
6!
6?
SEX DAGAR
AHHHHHHH!!
Nu har vi växlat pengar iaf :)

Nu kör vi, måndag here we go!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är din söta kompis? kram mams

2011-02-28 @ 10:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0