Inredningsångest

Har under en längre tid haft ångest för inredningen (den obefintliga stilen) i mitt hem.
Vet inte vad mi stil är?
Gillar New England, Kitch, Glamour, Vitt/Romantiskt, Modernt, Stilrent.
Hur tusan får man ihop det?!
Iaf.. HÄR KOMMER PROBLEMET.
Har köpt en cool Marimekko-tavla...
Och jag gillar den som fan.
Har den för tillfället i köket, klätt om stolar som är numera asmönstrade.
I köket hänger mina gamla vardagsrumsgardiner från Hospitalsgatan och den gamla kökslampan
från IKEA som är not-so-upphetsande.
Min vision efter en lång periods funderande är att satsa på vitt och svart i köket. Och sätta färg på gardiner och kökstextilier.
Flytta in tavlan i V-rummet, och låta v-rummet fortfarande vara rosa,vitt,svart och grått.
Vad tror ni??
Lägger upp bilder på hur det ser ut nu, och olika platser för tavlan.
KOMMENTERA NU!










Kommentarer
Postat av: Malin Bergfeldt

Jag tycker definitivt du ska ha den färgglada fina tavlan ovanför soffan i vardagsrummet! Gör att det inte blir alltför blekt. En ljus soffa, ljusa väggar och ljusa tavlar blir annars lite mesigt. Stolstyget var jättesnyggt :) Våga satsa på maffiga gardiner med mycket färg och mycket tyg i alla rum, är så himla mysigt! Och satsa på många och fina lampor, det är min inredningsfavorit :) Kanske lysa upp din favorittavla med spotlights ovanför? Kramar

2011-02-11 @ 14:59:09
Postat av: Sarah

I köket :) tror jag :P haha. jag har inte heller nåt sitl i mitt hem men jag kör på hemtrevligt :)

2011-02-14 @ 08:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0