FreDAG

Hej hopp. Eller godmorgon?
Gick och la mig försent! :(
Att jag aldrig lär mig, att jag är så dålig att ta hand om mig! SUCK!
Och när jag väl gick och la mig somnade jag inte ..
och har vaknat, somnat, sovit väldigt oroligt helt enkelt.
Så det blir en arbetare på sparlåga idag tror jag minsann.

Just nu eller iaf denna helg känner jag mig otillräcklig.
Man önskar man kunde klona sig och vara överallt samtidigt.
3 olika som vill hänga idag, afterwork, men min kropp säger vila.
Skulle även vilja peppa och läsa på lite inför resan, den är SNART! 16DGR!! :)
3 födelsedagskalas/fester, träffa familj, flera som vill hänga, tvätta, städa. Bli frisk.
Det är verkligen frustrerande man vill så gärna hinna med ALLT och vara ÖVERALLT .. men det går lixom inte ..

Men men, one step at a time, nu börjar vi med fredag, trött halsont FW, Gym Cirkel, Rocky.
Go go go


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0