10

Godmorgon världen.
Har vart duktig, bäddat, gjort morgonsmoothie och diskat.
Igår var Sofie här, hon är en riktigt fining.
Vi gjorde amerikanska pannkakor och pratade USA, den totala uppladdningen :)
Pratade och lite Italien och Rimini som vi tänker åka till i JUNI.
Mkt på gång just nu, men det är kul.
Dock ekar mitt konto .. men det är ju straxt måndag .

Jag har längtat efter Tapas ända sen vi var hemma hos Sofie och
blev bjudna på en grymmt bra tapasbuffé.
Så jag hoppas min lilla mormor vill äta lite tapas med mig.
Eller antipasto eller vad man ska kalla det, kort och gott - småplock.

Om en timme är det träning som står på schemat, latte med mina lattebrudar
och sedan jobb :)

Hoppas ni får en bra dag.
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0