*

Det är så trist när man skriver ett långt blogginlägg, som sedan försvinner.
(Ja jag ska skriva om det, men det blir inte lika bra som första gången.. det händer bara inte).
Igår så åkte jag och Jennie runt till olika skolor för att sätta upp affischer ang TIDA-kurserna för barn och ungdomar.
Långberg, Borgis, Daldockan, Tessin, Bryngan.
Puuuuh!
Jag stötte på Erik Verban, Linkan, Karin Norling, Peter Ström .. fick en riktig kalldusch med ångest.
Det luktade skolrisgrynsgröt och minns hur förargad jag var varje gång det var risgrynsgröt, för det är minsann ingen mat tyckte jag då.
Bänkarna där man suttit och rispat med nycklarna. Matsalen, kunde höra Anna-Karin säga bestämt;
Men kan ni vänta eller!
Little bibble, Martin, allt kul man haft tillsammans, och allt jobbigt man vart med om också.

På eftermiddagen lyckades jag sälja 3 nya medlemsskap, katching!

Och på kvällen uppgraderade jag mig från föregående onsdag dejt med Markus och Frank till lilllördag hos Frank med David, Markus, Frank och Jimmy. Supergod lasagne med bacon, köttfärs, champinjoner, rödlök och vitlök.
Sallad, bröd och vin till detta. Vi kollade på bondebrölloppet och åt after eight, polkagrisar och drack Bosch - Tassimo - ChaiLatte - mmmmmm

En riktigt bra onsdag!

Idag börjar jag 13:00.
* Betala räkningar
* Diska
* Slå in julklappar
* Baka
* Körkortsteori ( btw gjorde ett test igår stressad, 61 poäng surt, 63 för att vara godkänd....)
* Läsa livet deluxe
* What to wear new years eve?
* Julgransfot

Ja vi får väl se vad som hinns med.
Bye bye



Kommentarer
Postat av: Ankis

älskar att läsa din blogg.

du är så duktig.

och vilken onsdag!! säger bara wow wow wow!! ;)

keep on working, and you will soooooon have the drivinglicense!! I'll promise you! lovelovelove!

puss

2011-12-15 @ 11:23:50
Postat av: Saris

What to wear on the juldag säger jag!

2011-12-15 @ 20:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0