*

Och så blev det måndag igen .. och igen och igen och igen ... måndagarna verkar lixom återkomma rätt ofta. Helgerna tar slut så himmla fort. Den här helgen så började vi med idolfinal hos A-k, mkt trevligt, och mkt gott att snacksa på. Lördagen så var familjen i Norrköping för att handla julklappar, och på kvällen så bowlade vi ett stort gäng och slutade därefter på Fik@ för lite vin och öl. Mycket trevligt. Jag och M tog lite sovmorgon sen blev det en promenad, ut till L & K i T-berga för lite fika. Vi skulle bakat pepparkaka¨men när O & S kom förbi så lät mat och film mer lockande. Sen så hade jag och M 3 adventsmys framför tvn och Indiana Jones. =) Så nu hoppas jag att jag och M kan baka lite under veckan istället. Jag hoppas också att jag ska köpa de sista presenterna och julklapparna under veckan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0