=)

Snacka om att jag blev glad igår när jag kom hem :)
Markus hade gjort fint i lägenheten,
tänt ljus,
och lagat mat.
Han är verkligen världens bästa :)

Igår fick jag också två förslag på nytt schema, utökatschema och utökad lön.
Det kan bli riktigt bra, men jag tror tyvärr inte på mig själv så pass mycket i
dagsläget att jag riktigt vågar ta steget. Men som det verkar om jag förstått
det rätt så finns det en back up plan om det skiter sig..

Sen så hade jag lite frågor om körkortsteorin som jag tänkte migg proffs Markus
skulle få svara  på.. vilket han gjorde.
Men 1, jaa, jag är ingen pluggare, jag lägger energi på skitgrejer så man kommer
i en lång och onödig diskution istället för själva frågan och förklaringen..
Så fick en dipp efter det, att det blir nog fan inget körkort för mig ..
Men Markus tror ja kommer klara det.. vi får väl se... just nu känns det hopplöst.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte hopplöst, bara lite tråååkigt. Men du kan om du vill, hjärtat mitt. Tvilar inte en sekund på det! Puss mams

2011-08-24 @ 09:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0