Baby it's over

Då var en semester till enda .. (Fast har 5 dgr kvar att ta ut)
Har haft en bra semester tycker jag. Hunnit med massa saker.
Nu när jag tittar tillbaka på i våras .. så blev min sommar helt annorlunda
mot vad jag trodde den skulle bli.
Jag skulle vara singel, leva loppan och dansa hela natten lång.
Istället har min semester vart fylld av min fantastiska familj, mina otroligt fina vänner och en helt underbar pojkvän. Jag har sett massa svenska städer, ätit på restauranger, solat, badat, brännt mig, tittat på djur, kännt kittlet i magen när man åker ner för en brant backe i en karusell, ätit stora glassar, sett en och en annan film, pratat engelska, tjuvlyssnat italienska .. JAG HAR HAFT DET BRA.

Därför var det lite x-tra tungt att kliva upp när mobilen ringde, sätta på sig arbetssinnet och pallra sig iväg till jobbet.

MEN ..

Att få starta en dag med Funwalk och Mage / Rygg det var nog den bästa starten att kicka igång jobbet på.
Att träning kan få en ledsen att bli glad, en trött att bli pigg, en missnöjd till att bli riktigt nöjd - det är MAGI.

Helgen som helhet har vart absolut okej, stundtals riktigt rolig.
Träffat mina fantastiska vänner
Partajat med massa olika människor
Grillat
Ätit Langos
Gått in gratis
Tittat på film
Ätit världens megatacobuffé
Doppat mig på stendörren
Och fått somna intill mitt hjärta

Kanske inte så som en klassisk karneval, men har haft det bra.

Nu blickar vi frammåt sensommaren (först innan hösten)
Jag ser fram emot;
Kantarellsmörgås
Kräftskiva
Några sista dopp
Roliga möten
Intressanta utmaningar på jobb
och mkt kärlek!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0