Från hjärtat

Skön fredag.
( opps hamnade på nått konstigt vänster på rockbaren igår med Py. Helt okej och vill man ha ragg så var man visst överkvalificerad , ta en nypa salt ;) )
TRÖTT, 8.30 FUNWALK, tjim o tjo.
10:30 - MOT VÄSTERÅS och
CMS AMT

...

Inbjudna CMS klubbar i Sverige träffas, för föreläsningar, företag som presenterar produkter på mässa... (vinprovning och gala)

På mässan så tvingade Jennie mig till en monter med nya träningsredskap och vi blev helt plötsligt med i en staktävling. (ja ja ingen fantasi nu)
Men som i skidåkning man kastar ner två handtag gång på gång på gång.
Jennie började 29 sekunder... jag kom efter 28 sekunder yeeees. Jennie inte lika nöjd.

På kvällen nu har vi haft jätte trevligt med middag och vinprovning.
Vi började leka en lek där man fick säga en sak om varje person som man värdesätter..
... vilket slutade i att jag började grina .. kanske lite pga rödvinet.
Men jag arbetar verkligen med sådana fantastiska personer. . .
ingen nämnd ingen klämd.

..
Jennie och jag i säng .. 23.09 tror hon är lite rädd att jag tycker hon går och lägger sig för tidigt.
men imorrn 7.30 är det uppstigning för en jäkla frukost 8.00. Har redan spanat in 4 våffeljärn som står och väntar på oss.
Ha en fantastisk helg!

Puss

Kommentarer
Postat av: mati

"jag kom efter 28 sekunder yeeees" ..... hrm- malin- va vade för maskin?

2011-04-17 @ 01:34:29
URL: http://matildagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0