End of story

Får man lov att vara förbannand och frustrerad .. 1 sista gång .. ("Then I'm so over this"...)

Hur kan man vara så sjukt dum i huvudet, schizofren, idiot, lögnare, mytoman, falsk, stonehearted?
Hur kan man vara en sådan jävla feg skit, ryggradslös & samveteslös lögnhals.
Hata är dett starkt ord, men det är kanske just det jag gör, hatar!

Hade ett lång disskution med P inatt, ibland hoppas man på en lösning i huvudet.. men innerst inne vet man
att man aldrig får den slags lösningen... lika bra att förtränga och glömma bort.

Sist med inte minst önskar jag att jag kunde slänga ännu mer skit på dig som om det inte fanns en morgondag..
Men jag är inte du .... jag är jag,

AND I'M FUCKING FABULOUS!


(kommentarer och disskutioner överflödiga .. behövde bara få ur det end of story)

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Du vet att det finns personer som är så små och ynkliga så att dom springer och pratar skit bakom ryggen, det är bara för att dom är ryggradslösa själva och törs inte stå för sitt skitprat.

Malin Du är Stor och Stark och ärlig framför allt har Du en ryggrad som du kan vara stolt över

2011-04-03 @ 14:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0