Voila

OMG, här har man lyckats få till internet, jag är så tekniskt smart.
Dock går det lite trögt så ska nog skaffa snabbare internet. Men ändå!
=)
Andra natten i lägenheten, känns super. Dock har jag sedan länge lite svårt att sova en hel natt.
Vaknade 2 ggr inatt och 1 gång föregående natt. Men har lyckats somna om =).
Igår så kom bl.a. mamma och pappa på min funwalk och harmoni. Och jag säger bara
FUNWALK FUNWALK FUNWALK. Vilket jäkla drag det blev helt fantastiskt! =)
Efter passet blev det lite chili namnam uppe hos Matilda.
Hon bor ovanpå typ matt johnsson, HÖGST upp såklart då jag var dö flåsig när jag
kom fram. En mysig liten etta med en STOR STOR takterass.
Ikväll har jag bjudit in på idolkväll hos mig. Ingen av mina vänner har ju ännu vart i min lgh. Så det ska bli kul.
Annars vankas det jobb!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0