Rysligt..

Usch nått bland de värsta jag vet är när man ska börja skriva med en penna, men man har inte tryckt ut udden..
Och själva plasthöljet skrapar mot pappret.. Uhh... får rysningar i hela kroppen.
Och nått som jag heller inte gillar är insekter, ALLA typer. Roligast / äckligast var här om veckan då M bjöd E på ett plommon, mmm, nyplockade från trädgården. Vem som helst blir ju sugen.. börjar käka.
Och i plommonet finns en mask. HAHAHA.
Skrik, panik, ut genom bilrutan.
Det var kul, haha, förlåt E <3
Men jag ryste hela jag trots att det inte var mig det drabbade..
Det där med pennan hände mig alldeles nyss.. därför var jag bara tvungen att skriva lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0