T som isdag

Tack för de bra kommentarerna på föregående inlägg!
Stor hjälp!!
Det är krångligt när det finns så många valmöjligheter också tycker jag!
Idag är det tisdag den 7 september.
Och jag kör numera funwalk istället för boxrocky kl 19:00 på CMS.
Jag har laddat hela helgen för detta, är det en klass jag tycker är rolig
att instruera på CMS så är det just funwalk!
För er som inte vet vad det är så kan jag berätta att det är konditionsträning
på crosstrainers (stavgångsmaskiner). Ett upplägg på 30 minuter, och jag tycker det är dökul!

Vet att jag läst massa  information som jag tyvärr inte har i huvudet. MEN, du ökar din syreupptagningsförmåga, du får med hela kroppen på ett annat sätt än om du skulle vara ute och promenera SAMT det är skonsammare för kroppen och lederna än att springa utomhus eller på ett löparband.

Provade min spellista igår på några deltagare och kände mig nöjd.
Det är alltid ett avvägande inför varje ny spellista. Om jag fick välja skulle jag ju välja fritt ur min partylista på spotify men det kan ju hända att jag tillslut får stå och rocka själv i salen då, om det bara är jag som gillar musiken. :/
Så man får försöka blanda lite granna. Men det är viktigt att jag gillar låtarna på nått sätt, för en inspiratör som inte gillar musiken, då har man ett lite tuffare jobb framför sig. Gillar man musiken kan man pusha, peppa och göra sitt jobb enklare.
Så denna vecka har jag valt:

Uppladdning: The script - The man who can't be moved
1:a  Katy Perry - Carlifornia Gurls
2:a Roll deep - Good times
3:e Ricky Martin - Maria
4:e Lena Philipsson - Dilerium
5:e Adam Lambert - If I had you
Nedvarvning (min nya favorit personiligen) Taio Cruz - Dynamite

Så jag är laddad inför kvällens pass!!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: linn

Saknar dina gångpass som fasen! Du är BÄST!!! Hoppas du har en superhelg fina du

2010-09-18 @ 21:09:11
URL: http://drivkraften.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0