T O R S D A G

Kristian Rubin ger mig många skratt på jobbet.
Trots lite depp, och irritation idag.

Började dagen med frukost hos mig med min älskade Mami <3
Hon är bäst och får mig att må bra!!
Sen kom jag till jobbet.. och irritationen blev definitiv.
USCH!
Sen kom Kristian och började slå vad med mig.. och den positiva kurvan åkte upp igen.
Nu har han medlemsrådgivning.. och han är ju för jävla kul, det är sant, men sättet han säger det på. KLOCKRENT:

Har du tränat nått tidigare?
- Ja på "HBB", men tyckte inte det var så bra..
Nej man får ju det man betalar för..

HAHAHA

Vad kostar det då?
Jag tänkte visa dig runt först, det är ju konstigt att värdera ett pris när man inte ens vet vad man betalar för.

Så jäkla sant, men han är iskall och kolugn. SÅ BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0