T i s d a g

Oj oj oj..
DAGENS ORD BLEV:
STRESS
Hit dit, göra saker... men de är rätt vanligt på CMS.
Jag och Jennie gick på stan och raggade.. nått som jag blivit bra på verkar det som HAHAHA!
Idag när jag kom hem insåg jag att ett glas var trsigt sen diskningen imorse... FAN SKIT tänkte jag.
Jätte kul att bara ha 9 sådana glas.. men det löste sig snabbt med att jag råkade diska sönder glasets
kompis.. så nu har jag bara 8 st. Dåligt, men jämt antal iaf =).

Sen så berättade Jennie att jag ska få köra brandmanspassen på onsdagar tillsammans med henne, så varannan vecka har jag ett gäng flåsande, heta (förhoppningsvis) brandmän framför mig... mohaha :P
Blir till o sminka sig varje onsdag då :P

Vad gillar brandmänn för musik?
Inte fan City brannsta släckers iaf?
Feeling hot hot hot..
Somebody call 911, shorty fire burning on the dancefloor
Come on baby light my fire
Tänd ett ljus och låt det brinna.

(ursäkta jag har jätte kul och är övertrött)
Men kom gärna med tips.
Over and out!


Kommentarer
Postat av: linn

AHHAHAHAHHAH :D gud malin, du är min idol

2010-10-03 @ 17:04:48
URL: http://drivkraften.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0