Mats in my heart forever..

Detta är dagen då jag nästan fick en ny partner..
Han, kom fram till mig på stan. Frågade vad jag hette, Malin svarade jag.
Han berättade att han hette Mats och var 29.
Du verkar trevlig sa han, och snygg också.
Han konstaterade efter fråga att jag inte var upptagen. Han informerade mig att det var samma för honom.
Han skulle till skivlagret, och han undrade vad jag tyckte om att han ev skulle hinna träffa någon annan innan det blev jag och han. Jag svarade då det får jag ångra bittert..
Jag lämnade honom med ha en bra dag!
Oh Mats... dagen då det nästan blev vi!!

(HAHA, skrivet med en stor smula ironi, men storyn sann!)

Kommentarer
Postat av: Jonna

haha skön kille ;)

2010-09-08 @ 02:20:55
URL: http://jonnanyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0