Last night at Wadingbirdpath

Japp, då har man sovit sista natten på Wadingbirdpath (Vadaregången).
Känns spännande, kul och läskigt att nu bo alldeles själv.
MEN har ju de flesta utav mina vänner boendes i små lägenheter i stan själva
också. Och Sara på andra sidan gatan och snart Amanda Sjödelius, Lisa, Pär på
samma gård. Ingen fara på taket så att säga.

Läget oförändrat, grönt jävla äckelslemm i min kropp, är arg och ledsen på det.
Men just nu har jag inte tid med "övertala läkare att jag ska få komma"-samtal.

Kl. 12:00 är det FUNWALK förkyld, det är inte bra. Det är ju ansträngande att bara andas.
Det sliter på kroppen, men jag tycker funwalk är så förbaskat kul så..
MEN tur är att idag ska Elenor testa en ny rockybox och kör mitt pass, ska vara med o kika.
Men tar de nog lite lugnare då =)

Ikväll premiärar jag altså.. dock inget internet.. om inte nån snäll granne finns vill säga!
Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0