GODNATTO

Orkar igentligen inte göra denna uppdatering.. men i väntan på att mitt "panodilte" ska kallna kan jag väl göra en liten update.

TYP 11:00 A-k kommer hem till mig MYS.
TYP 12:30 Mammi & Pappi kommer hem till mig -> Handla -> Grilla, MYS
TYP: 16-17 RÖSTNING (min första)
TYP 19:40 Matilda kommer hem till mig MYS
Vi val-vakade och vi (matilda) val-bakade.
SUPERMYSIGT...
Erika ringer Matildas mobil (eller?) så Matilda går ner för att hämta henne (porten låst)
... Fan vad länge de dröjer.. jäkla rökare..
Matilda kommer in, mm, erika tar väl av sig skorna..
och in kliver
LINNEA!! :d:d:d
Jag ba, fan va ni är dumma HAHA.. grundlurad. (Linnea har vart på rhodos i 4 månader och jag har saknat henne MASSOR:p )
Så jag Matilda och Linnea har haft skitsnacksupdate mer än valvaka kanske. Även om valet har vart på i TV-rutan.
SD i regering är inte okej enligt min mening.. och många med mig. Usch och fy!
Nej nu tar jag och halsontet och dricker lite granna, vaknar upp imörra för att starta en ny vecka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0