=)

Två dagar avklarade med ja, kanske inte strålande. Men joo bra humör.
Jag är stolt över mig själv.
Jag är mkt glad och stolt över mig själv då jag läste ut en bok igår. Har läst den under ca 2 veckor.
14 år till salu heter den och var gripande.
Jag är glad över att jag har min superkusin Madde som är en EXPERT vad det gäller el. Super hjälp har jag fått av henne så stort tack!! =)
Sen är jag stolt över min MAMI unt PAPI som är så duktiga på gymmet!!
Bra dagar.
Men nu efter jobbdagens slut 20.00 inser jag att jag inte har någon cykel till jobbet, attans.
Jag är trött, hungrig och halsont. Men nu är dessa tre punkter åtgärdade.
Har hunnit packa en låda, satt på en tvättmaskin och en diskmaskin, duschat och lagat mat mellan 20:40 och 22:00 så känner mig duktig.
Nu vet ni de .. haha ;)

Ja juste 26 ggr har min blogg läst:s idag, det känns kul! Är det han den där Mats förtjänst kanske :P haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är mycket stolt över dig min älskade unge!

Puss Mams

2010-09-08 @ 08:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0