mjau

Satt nyss och kollade lite bilder på fb.. och reflekterade över vilket år jag haft.
Det har hänt en hel del. :P
Det får bli ett inlägg runt nyår. Malins karameller 2010.

Nog om det.

Vaknade - gymmet. Funwalk och gymcirkel och för en gångs skull var jag deltagare SKÖNT.
Gick - hem, duscha och sen kom soffan =)=)=)
Ut - stan, träffa mormor, shoppa lite granna. Fina fina rosor, ljusdekorationer.
Hem - lämna prylar
Ut - blomsterlandet, och handla mat.
Hem - lämna prylarna
Ut - fika
och nu hem...

Bara för man är ledig tar man de då inte lugnt... INTE JAG IAF.

Nu väntar en halv 8 hos mig kväll, ska bli super mysigt.. hoppas inte att nån spiller i soffan bara :P
Och det är verkligen så härligt att soffan är här.. nu börjar mitt nya på riktigt. Så kul!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0