Min helg

Har vart minst sagt händelserik, och idag behöver jag inte skämmas för att heta Malin Håkansson..
Men vi börjar med gårdagen.. för jag tror minsann inte att jag skrivit om den.. eller fredagen för den delen heller.

Fredag: LEDIG, gick och strosade på stan med mamma, käka lunch med sofie och alex, hem - vila, äta tryffel och dricka vin, afterwork med mina kollegor och kvällen avslutades hemma hos Sara J med Linn.
Vilken kalasfredag!

Lördag: Shoppingssugen, ner på stan, hem, vila, mamma och pappa kom. Vi åkte och hämtade Emma vid tåget...
'Men ni kör ju åt fel håll'
- Stannar på hellmansparkeringen.. men hallå..
Jag och Emma anar ugglor i mossen.. ahaa de har sagt forssen men vi ska nog till mickes skafferi..
När vi passerar gymmet kräver vi att de berättar.. och de ska bara ordna en juridisk teknikalitet..
AHAA!!! Ljuset går upp för oss.
Så helt plötsligt är jag och Emma vittnen på våra föräldrars vigsel, SÅÅÅ KUL!!
Forsatte vidare till Forsen där 3 rätters och champagne intogs. (Toast Skagen, Oxfile och Kanelpanacotta)
Vidare till mig, tårta, mormor fick veta och vi bara hade småtrevligt.
Emma sov hos mig vi dansade, moffade chips och kollade på tv, pch mormor var också med.

Söndag:
TRÖTT! Frukostbuffé at my place med mormor och Emma. Vi var tidiga ner på stan så vi beslutade oss för att åka till Ikea ist. Så för ca 1.5 kom jag hem, med ny spegel och två backar.
Vidare till gymmet, sprang från mig hit, sprang på löparbandet, bakåtlutat latsdrag * 4 set. Dips * 4 set, Triceppushdowns 4*set och slutligen Tricepspress bakom nacken * 2 set.
Mina underarmar kommer vara döda imorrn...
MEN SÅ FANTASTISKT UNDERBART ATT FÅ TRÄNA.
Vi får se vad hälsan säger imorgon, men för tillfället skiter jag i det.
Nu hem, duscha äta!!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Madde

Byter någon förälder till samma efternamn nu eller är det fortfarande Karlsson/Håkansson?

2010-10-05 @ 08:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0