H A L V Å T T A H O S M I G

Det blev en sådan supertrevlig kväll.
Synd att man inte fotade.
Anna-Karin, Sofie, Sara, Erika, Marcus, Matilda, Linn och Alex var här.
Vi smaskade chips, dipp, gurka och morötter.
Som vanligt var ljudnivån på topp och vi spårade vidare på saker som alltid.
Roligast var nog när Sofie toppade med dalmål och när vi drog på högsta volym
och lyssnade på ronja rövardotter-sånger. (och skrek till)
F Ö R L Å T  G R A N N A R !!
Roligast är när alla gått hem ...
( vi fällde ner klippann för vi inte fick plats först ... fällde upp den igen)
Så ringer det ett nummer som jag inte känner igen.. humm.. jo jag svarar:
- Hej det är Malin...
och nån bara asgarvar.. nån som visar sig vara Matilda. Hon undrar om hon
glömt telefonen.. jo då, den sitter fast mellan madrassen på soffan som vi vält.
Men det är inte det roliga.
Hon lånar en grannes mobil, Emil, som inte kommer härifrån.
Denne Emil har mitt nummer inlagt med alias "Musslan"

?!?!?!?!?!

Vafan... vem är han, varför har han mitt nummer och varför musslan??
HAHAHAHA
Det måste vara nån för 10000000 år sedan som hade detta nummret och sen
fick jag det helt plötsligt..
Jaja.... eller så ser jag väl ut som en mussla... trevligt.
Nu äre gonatt och uppladdning inför morgondagen.

V Ä L  M Ö T T!!


Kommentarer
Postat av: mati

hihihahahhöhö musslaan

2010-10-19 @ 08:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0