=(

Känns inget kul att börja blogga 02.10 på natten men vad ska jag göra?
Jag somnade.. och vaknade vid 1 av att jag hostade så jäkla mkt.
Hostar så jag får ont i hela halsen och huvudet. Hostar nästan så jag får kväljningar.
Har inte feber tror jag.. men fryser ena stunden och är rätt varm andra.
Och allt jävla slemm...

FAN FAN FAN FAN  F  F A  A  N  N    F A N   FAAAANNN!!!!

Jag vill sova, jag vill vara frisk.. är det för mkt begärt!
Vad ska jag göra nu kl 2 på natten?
Går inte att somna för jag hostar om och om och om och om igen ..

bajs!

Kommentarer
Postat av: linnea

usch vad trist! hoppas du inte jobbar när du mår så dåligt! :( krya på dig

2010-10-27 @ 17:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0