Tråkigt inlägg: Varsegooo

Jag är trött tröttare och tröttast.
1 november är idag.
Jag gillar november.
Det är ju månaden då jag är född.
Och det ska både åkas på kryssning
och fyllas år denna månad. toppen.
3 lediga fredagar denna månad, start i fredags. =)
...
I fredags for jag till sthlm
- ca 5000 kr senare hamnade jag i norrköping
pga fel informerad på t-centralen.
Och avslutade kvällen med pizza, tvätt och idol på vadaregången.

Min mamms o papps är bäst i världen <3

...
Lördags laddade vi upp inför fest.
Det fixades nya gardiner och gardinstång.
Shotts och drinkar.
Och japp, som förutspått, det var galet och spårigt.
Avslutade min drama-queen-night i duschen på östra rundgatan
(jaa min dusch för er som inte förstod)
...
Söndag - frukost uppdatering på scandic / voyage med partgästerna från lördag.
OJ OJ OJ, många skratt och timmarna flög förbi.
Lyckades även försonas (enligt mitt tycke) med mina spöken också
SKÖÖÖÖNT!
Jobbigt att bära tunga stenar på axlarna inbland minsann.
Även denna dag avslutades på vadaregånen med tvätt och grillad mat.
Mumma
....
Idag är jag trött som en jävla G N U
och har inte nån alls energi för att funwalka och boxas.
Borde ringa farbror docktorn men jaa.. vi får se.

Ha en fantastisk måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0