SVARET:

Ja vad tror ni resultatet blev?

1. Gå inte till gymmet
2. Avskärma dig från mäsnkligheten
3. Drick mycket vatten
4. Ät mycket frukt
5. Ta promenaden
6. Rensa luftvägarna
7. Använd nässpray

TACK VÅRDCENTRALEN!

Överväger starkt på att sluta betala skatt!
Ja man får ju fan inte valuta för de pengarna...
Att inte gå till gymmet och avskärma mig från
mänskligheten, det går inte!

Ska lägga upp en plan med chefen i eftermiddag där jag slipper
hålla mina klasser en vecka iaf och försöka kurera immunförsvaret.
Vi får se hur det går!
Hon som jag pratade med sa att om snoret är grönt/brunaktigt kan det
vara en bakterie och då kan man få pencelin eller om det var antibiotika.
MEN DET ÄR DET JU?!?!?!?!
Varför kan man inte bara få testa, jag kan betala för det om det är de som är felet.
Nej man blir bara så jävla less, less på att det är hopplöst.

Ni förstår inte min längtan till att bara SJÄLV kunna vara frisk och få springa på
ett löparband. Det är min största önskan just nu!

Kommentarer
Postat av: Prometheus

Jodå, visst förstår vi. Vi har också testat en del olika sjukdomstillstånd och därefter dragit den i sammanhanget epokgörande slutsatsen. Hellre frisk och stark, än sjuk och svag.

2010-11-08 @ 15:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0