Onsdag

Vi är redan i veckans mitt. F A N T A S T I S K T
Vad ska jag skriva om idag?
1. Hur effektiv jag vart på morgonen?
2. Min eviga förkylning?

Nej det vet ni redan bergis.
Jag har något svårt att spontanshoppa..
Jag kollar på en sak 3-4 ggr innan jag kommer till skott.
Och har jag riktig otur så är det slut när jag väl bestämt mig.
Men nu hade jag sådan tur så jag fick en peng av morfar i
födelsedagspresent. Och på nått sätt känns det inte som mina
pengar då, och det gör saken ännu lättare att bara gå och handla.

Så har jag skojat, men det är ju faktiskt sant.. att morfar har valt
ut varenda pryl jag nu köpt (hittills) .. sååå....

Tack morfar för denna fina inredningspryl:


Och tack morfar för denna julpryl :)


Och sist av allt tack Morfar för döskalleringen :D:D



Han har en för jäkla bra smak min morfar :D

Nej nu ska jag fortsätta min frulle:
Vaniljyoghurt, färspressad apelsin/mango/äpple-juice och knäckemacka med ost och mormors inlagda gurka.
Ha en (HAHAHA) FANTASTISK DAG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0