Let it be

Vaknar - solen verkligen strålar in i köksfönstret.
Fixar iordning i mitt fantastiska hem.
Går och handlar träffar min solstråle - Anna-Karin <3

Går hem .. och då händer det. . . .

Har ni hört låten let it be?
Let "IT" be
Let IT / Me be.

Vad är grejen??!!
Från att dagen började som strålande solsken så
känner jag mig mer som ett åskmoln!
Fan fan fan...
Varför har jag svårt att låta saker/ord rinna av mig som en droppe vatten.
Nej istället absorberar det som världens bästa lotion..

Mer sugen på vatten än lotion må jag säga...



OCH, BLAND DE VÄRSTA JAG VET ÄR FOLK SOM SÄGER SAKER/ORD FÖR DET LÅTER BRA..
Om man inte menar det man säger kan man faktiskt lika gärna vara tyst.. det känns mer ärligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0