L ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ RDAG

Hej Hopp.
FLOOOOOOOOO
Kom hem till mammsen och pappsen där det bjöds på räkor, hummer och aioli.
Sov tom över så mysigt var det, härligt att vakna upp
och det står en frukostbuffé uppdukad. UNDERBART.
Handla, började fixa till i mitt lilla stökiga hem . .
och helt plötsligt så ringer det på dörren . .
( och faktiskt när man bor ensam och inte väntar besök blir man mer rädd en positivt överraskad innan man öppnat dörren )
Tittade ut i ögat, en tumme . . .
Humm .. vem är det..

Matilda och Marcus.
Och när de gick sen så typ önskar jag att vi hade haft hela dagen tillsammans.
Så mysigt att de kom förbi.
Tog en fika på stan med Anna och Matilda.. och från att jag kom hem tills typ NU
har jag stått i köket.
Vaniljbullar och pizza har bakats, diskat omvartannat och har lovat mig själv att inte diska
EN ENDASTE GÅNG TILL IKVÄLL

Nu ligger jag och faktiskt har en lugn lördag  . . seriöst minns inte när jag hade det sist
om jag inte var sjuk då .. :)
Men det är jätte skönt faktiskt.

Ska göra mig en fruktsallad och titta på så mycket bättre.
Hoppas ni har en fantastisk lördagskväll.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0