HELLOO

Usch en regning och tråkig dag . . . MEN JAG ÄR LEDIG.
Så jag håller allt humöret uppe.
Igår var Anna och Therese hos mig en sväng på lite fika
fick blommor och ett kort att jag ska vara redo den 20/11 kl 18.00
och ha mobilen nära mig .. blir super nyfiken och nervös.. vad ska de
utsätta mig för vaa? :P

Sov ut hade Matilda skrivit i ett sms till mig... jo ja tackar ja..
04:44 Ja men tack Malin Håkansson... kan du sova lite till.
Vaknade 2 ggr till tills jag gick upp vid 9.
Jag förstår inte varför jag inte kan sova ordentligt..

Nu har jag iaf STORSTÄDAT
Dammsugit, moppat golv, rensat, plockat.
Och snart kommer Matilda hit så ska vi
äta spagetti och kötfärssås tillsammans =).
Trevligt trevligt.

Ha en fortsatt fantastisk fredag.... DET SKA JAG HA ;);)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0