! F R E D A G !

Jag har en plan .. en jäkligt bra plan .. snart snart =).

Hemkommen från Afterwork så sitter jag och tittar på idol.
Bestämmer mig plötsligt för att testa min nya klänning (ska jag ha den imorrn kanske).
Men kommer på .. fan den är ju svånsvår att stänga med blixlås.
En NEGATIV grej med att bo själv.. ingen som hjälper med blixlåset.
Vill ju gärna inte gå över till närmsta granne eller "den där" grannen och be dem dra upp.
Men känner inte för att jobba sig svettig imorrn heller..
Prövar med en galge först.. nehepp... svårare än jag trodde.
..... provar med paketsnöre... nehepp.. svårare än jag trodde.
Galge+paketsnöre = AHA!!
Men vafan.. ja de borde gå imorrn.. men klippa, titta över axeln, spegelvänt, nya klänning.
Hmhm... låter de lovande??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0