Blää!

Godmorgon.
Jag vaknar innan klockan ringer i vanlig ordning, riktigt typiskt!
Idag blir det till att handla div. förkylningspreparat.
Så här kan jag ju inte ha det.
OERHÖRT IRRITERAD är jag också ...
Jag ville igår kväll titta på barntenderskolan (jaaa jag vet :P don't judge me)
på tv3 play. Men det hackade så jävla mkt jag gav upp och struntade i det.
Tänkte nu imorse jo men nu jäklar ska jag titta.. men nää funkar inte heller.
Är det internet det är fel på?
Fick ju en "varning" att jag använt all ja vad de nu heter allt bredband och de skulle dra ner min hastighet..
den här månaden.. men då var det oktober.. nu är det november...

Är det bredbandet som är fel på?
Är det bredbandet som är slut?
Är det fel på tv3?
Är det dålig signal för det regnar eller nått?


HELP ME!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0