<3

Min födelsedag var ÖVER mina vildaste förväntningar.
Jag fyller år idag, men firar igentligen inte idag.
Mammsen kom, och jag fick en suuuper duuuper fin ring från min familj och thomas sabo :)
Vi åt bakelser och gick på stan.
Hittade mig en snygg H & M klänning och jag fick strumpor =).
-
Jobbet, jag möts av jubel, tjo och tjim av mina helt fantastika kollegor.
Ja de är helt exraordinära! Om ni hade sådana som jag har ändå.
De överraskade mig med sång (tvingade även medlemmar att sjunga) och jag fick en present av dem också, de är för bra altså! <3

-

Har vart på strålande humör, många har grattat, körde en fyhelsikesjävla funwalk, fullt ös! =) YYYEEEEESSSS!!

Anrundade kvällen med shopping på kvantum (en av mina favoritsysslor) och tittade på desperate housewives och åt smörgåstårta.
Toppen toppen.

Har fått ca 100 inlägg på facebook idag samt massa massa sms  på mobilen.

Jag skrev det på FB och jag skriver det här.

Ni som finns runt i kring mig och mitt liv, ni är fantastiska fina människor.
Jag blir så glad av alla fina ord <3

PUSS numera Malin 22 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0