23 November

Det snöar och det är riktigt mysigt att vara innomhus tycker jag :)
Har vart duktig och lagat 3 matlådor nu på morgonen desutom pressat juice, gjort gröt och diskat.
EFFEKTIV ja visst..

Igår pratade jag med en tjej som heter Linn, hon är inte så dum hon!
Vi pratade om mål i livet och ja sa jag tror ja ska ta körkort 2011..
då sa hon det låter jätte bra men ta bort tror.
Det här med negativa ord .. man ska lägga ner dem direkt.
Inget blir ju bättre av att vara negativ.
Och där har jag nog lite att jobba med ;)

Ska snart fila på lite julgrejer och längtar till helgen då de blir
både superlördag och MYS i Linköping med världens bästa syster.
(Japp ni trodde ni hade världens bästa men där har ni fel.. för det är jag som har världens bästa)

STORT GRATTIS TILL DAGENS TJEJ, MATILDA, 22 ÅR VÄRLDENS STÖRSTA GRATTISPUSS TILL DIG

Nu : Mot jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0