Soluppdatering

Vet inte om jag berättat att jag har två tomatplantor?
Och i början hände de ju aldrig NÅGONTING ALLS..
Men nu ni, har ja 7-8 tomater på g. Och det är ju SÅÅÅ KUL!

Ligger här på baksidan och STEKET, GALET VARMT!
Min mamms är bäst i världen kommer med både tidning, vatten, biggaråer och vattenspruta.
Vi har även införskaffat oss en ny solsäng så det är bara att steka på =)

Nyss, kom det ner ett vad jag trodde var löv först.. såååå långsamt. Jag tänkte varför följer inte de
lövet vinden som alla andra löv. Är tvungen att titta ner och ser då att det är en larv.
Springer in till mamma och frågar henne om larver har vingar och kan flyga, nej säger hon.
Han måste åkt på en tråd.
Men då är min fråga kan larver skjuta trådar typ som spindelmannen?
Känner att detta är en fråga för wikipedia marcus eller matilda.
De brukar vara bra på att klara ut saker och ting.
Nu ska ja sola vidare =)

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0