Soliga Fredag

Ber om ursäkt för en ouppdaterad blogg, men när man har besök så är det svårt att sitta vid datan heeela tiden.
Iallafall.
I onsdags mötte jag upp Anna-Karin för en mysig frukost/brunch/lunch på stan. Huldas gick vi till och snackade skit, vi mötte även mackan på vägen så han hängde på.
Efter det var jag tyvärr (och nej det är så att jag inte alltid tycker de men den här dagen var de sååå fint väder ute) tvungen att gå till jobbet.
På kvällen kom Jonna äntligen till nyköping, har inte sett henne på ett drygt år så det var kul =).
Vi tog en glass i hamnen och bara myste.
Igår tog jag och Jonna cyklarna mot badet där A-k och Lisa väntade på oss.
Vi hoppade, stog på händerna, hjulade, badade och solade. HELT UNDERBART.
Bara det... jag var blek, jag var blek, jag var blek.
MEN MEN MEN
På kvällen så när man kan in blev man bara med röd, mer röd, mer röd.
Som en stekt tomat, fortfarande lite stekt tomat, men what to do waht to do.
Nu gäller det bara att smörja sig så man inte flagar bort allt så har man en grundton iaf.
För det är bäst att passa på nu när det är så sjukt jävla bra väder ute!
Imorse skulle Jonna med mig till gymmet, med 3 stora väskor och några små tog vi släptåget och gick till gymmet.
OCH vi kom i sista minut såklart, så det var bara att slänga på sig eller inte göra det snarare och springa ner.
Så idag utförde jag en funwalk samt en gym ök klädd i bikinitopp, h&m linne, bakoframvända jazzbyxor och ingen vattenflaska. Grädden på moset var ju också att det var en sådan här topp som är utan några band, så den åkte även ner under passets gång. Ja så vi kan väl i princip erkänna att jag kört funwalk topless. Härligt Malin!!
Men det syntes ju inte under linnet, men bara känslan att man vet att allt är så jävla fel. Jo då, det kräver sitt pokerface.

Idag med min rudolfröda näsa ska jag åka till Malin i Stockholm äntligen, har inte vart o hälsat på henne ännu så de ska bli kul! Vi ska äta god mat och dricka lite vin. Kanske lite parkhäng as well nu när det är så fint väder.
Men jag är nöjd med att bara träffa Malin igen och osa lite storstad :D
Snart är det sista passen för veckan. Funwalk samt Core.
Ha en härlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0