Sol vind och vatten..

Det slog mig, nu mera slutar jag oftast 19:00
vilket är TIDIGT för mig, och helt underbart.
Så har jag ju tid att hitta på roliga saker och gå på roliga pass.
Men när jag tänkte nu ska jag allt ta o gå på Powerstep imorrn
tisdag med Linda 19:00. Så dimper ett sms ner i mobilen
då Sarah vill bjuda på fika. Klart jag aldrig dumpar mina friends.
Och då tänkte ja, äsch det ligger ju ett nästa vecka också
så då ska ja nog ta mig i kragen och försöka gå.
Tittar på veckan efter... japp ligger ett där med...
Ser helt plötsligt... Men varför sitter inte jag som instruktör
på lunchklassen.
FATTAR NI HUR SNART MIN SEMESTER BÖRJAR!
HELT GALET
Inte nästa men nästa.
Summer and sun here I come.
Håller tummarna för sol!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0