Lycka!

Sol sol sol och mer sol.
Livet är underbart.
Att ha agendan helt oplanerad, och ta dagen som den kommer. (något jag är DÅLIG på )
Igår vad det schteeeek på vallarna med Matilda Sarah och så småning om Anko. (även gurra på ett hörn)
Japp, fläsket stektes till humm, medium/welldone. =)
Vidare till stan, in på samlingsplatsen för törstiga nyköpingsbor och handla lite.
Hem, duscha, landa.
Ut igen med Py, ett glas vin på rökeriet, ett glas vin på Skeppsbron, och till slut tellus.
Vin, dans, mingel och skratt. Mycket mycket bra dag, dock lite senare än räknat.
Vaknar upp - helt DÖD (men pokerface för morsan):
- Ska du med och handla?
(ni som känner mig :P:P )
Det är som att fråga om Dolly Parton sover på rygg - SJÄLVKLART ska jag med!
Så nu har vi handlat och donat och straxt kommer min syster till nypan så ska cykla
till tågstationen och möta upp henne för glass och lunch =)
Underbara sol, jag har verkligen prickat rätt i solkalendern, verkar som de ska vara sol ända till måndag så vitt jag vet =).
Midsommar imorrn, firas med familjen =)
..
I wish I could call you and tell you he was there, and he danced so silly and we would both laugh about it.
But it's just a little to late.
..
Mitt motto i rätt många avseenden just nu i livet, LIVET ÄR FÖR KORT!
För det mesta....
Så var den större människan, småsura inte, var glad lycklig och vill dina nära och din närhet väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0