SÖNDAG

Det regnar och är rätt trist, men det är väl en typisk söndag?!
Tur att man är sjuk dårå, för det är okej att det är rätt tråkigt på en söndag.
Värre var det igår, men nu har ju den dagen vart så man går vidare.
Och såhär i efterhand så var det kanske inte värsta kvällen (tills jag uppdateras
av mina vänner vad som hände igår igentligen)
Men vad ska man göra idag då?
Ska till gymmet för en "kolltimma" (jobbar faktiskt idag) men Elenor var så snäll som hjälper mig med mina pass
för jag inte är tillräckligt stark för att klara kondition idag.
Men plocka lite osv det ska jag nog klara av =).
Kanske baka nått? Alltid bra när det regnar.
Filmväder - men jag såg ju inte typ 3 filmer igår... (trist)
Shoppa lite på stan - mmm... det blir nog shopping ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0