Sjuk!

Och det suger fetp*ng!!!
Usch så surt, har både vart arg och grinat.
Hoppades in i det sista att jag skulle ut idag.
Löningshelg, ALLA ÄR UTE, men men karma's a bitch I guess.
Vaknade upp vid 5, somnade om till vad jag trodde var minst
en timme senare, MEN klockan var då 05:15.
Gick upp halv 7 eller halv 8 nån gång, och hade så JÄKLA ONT I MAGEN.
Det komiska är, jag vet inte riktigt varför jag är sjuk, men A-k nämner igår
att hennes kille trodde han var magsjuk och skojar så jag hoppas inte ni blir smittade.
HAHA :P
Vet inte om det är därför jag blivit sjuk, har nämligen aldrig vart magsjuk i hela mitt liv
innan. Kan ju även blivit matförgiftad, rötmånad som det är. Men en sak som jag vet
säker det är att jag hatar att vara sjuk.
Jag missar roliga saker, och blir oerhört stressad då jag har ett jobb som speciellt nu under
sommaren kräver att jag är frisk och allert. Nu har jag sådan tur som har kollegor som kan ställa upp
och hjälpa mig. Men det är inget kul att sjukanmäla sig, jag tycker ju att hålla pass är så oerhört kul dessutom.
Legat i soffan HELA DAGEN, så kul (eller?!)
Hunnit se Charlotte York skita på sig i sex and the cityfilmen samt se Arnold Swartznegger föda barn.
Jag tror jag definerar en toppenlördag eller?!

MEN när jag ändå ligger och tycker synd om mig själv så kan man ju "fönstershoppa" på nätet.
Snart vill Malin till sthlm eller norrpan och sätta sprätt på pengarna sina.
Vi får se när det bir av! =)

Här är ännu en fin klänning från Nelly.se
Anna Dress SEK 249, Jeane Blush - NELLY.COM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0