In my head

Ner i brevlådan dimper augustinummret utav Elle.
Lycka!
Läste precis en intervju med Moa Gammel, och vilken puma!
Om man ska se ut som någon så ska man ju se ut som henne i Elles augustinummer.
.
.
Ibland får jag sådant inspirationsrus, jag vill hitta ny musik, smaskiga recept och
fantastiskt vackra kläder och accesoarer på samma gång. Men man kan inte göra allt på en gång.
(tror jag)
.
.
Samma sak saker jag skulle vilja göra denna sommaren, vilket jag vet inte är möjligt:
Äta på rökeriet
Äta grillbuffé på Hotell Companiet
Åka till Gröna Lund
Shoppa i stockholm
Åka till Göteborg en gång till
Åka till Smögen
Åka till Strömstad
Åka till Halmstad
Dricka champagne
Äta brieost
Äta massvis med god fisk
Åka på allsång på skansen
Åka på sommarkrysset
Åka till Liseberg
Annordna en grillkväll
Bada
Sola
Bli brun
Äta massa jordgubbar
Äta massvis med smultron
Äta massa rabarber
Även massa färskpotatis
Åka till smultronstället
Äta glass i hamnen
Åka på kryssning
Åka räkbåt
Gå på thevoice konsterten
m.m, m.m.

Hur ska man hinna va?
Det här med ledig tid och hög energi, varför är den inte oändlig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0