Helg eller?

Kan man säga, nu tar jag helg, när man jobbar söndag (som är en helgdag), lite kluven där.
Har du den rätta lösningen, kommentera till mig =).
--
Stök och bök på klubben gjorde mig en liten smula nojig på fredagen när jag gick runt och städade HELT SJÄLV PÅ KLUBBEN. Skulle stänga en lucka till typ förråd/vind/källarutrymme, och när jag ska göra det och tittar in i luckan så ser jag två ben och två fötter.. fan vad jag hoppade till. Var tvugen att titta närmare och ser att det är en jävla tomte, som man har framme till julen. Snacka om att skrämma upp sig :P
--
Tog en liten runda på stan igår, och sedan hem för o vila lite granna.
Senare tog jag cykeln till Matilda/Erika och senare Marcus där det var massa vänner som hängde.
Vin, brie och musik.
Vidare till tellus, där det var lite dans, lite bacardi breezer och trevligt helt enkelt =)
--
Pigg som en mört i vanlig ordning, japp jag var ju tom uppe innan mamma o pappa.
Lite städande, lite brieost haha, älskar semester (räknas de som semester när man jobbar på söndag? ),
och nu har jag solat, målat naglar och lyssnat på musik. Nu äre foodtime, som jag längtar efter. Grillad fläskfilé samt champinjoner och potatissallad.
Snart äre kalas, kanske vin, fotboll och utgång.
--
Nu har ni koll på mig PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0