Tisdag

Första arbetsdagen på länge, stannade en stund extra eftersom jag trivs så bra där va :)
Dagen börjades med gång och gym mycket trevligt. Sen turbostädning, administrativt arbete och slutligen ZUMBA :).
Verkligen hur kul som helst med Zumba, och håll får man också. Jag lovar att det är en riktigt bra träningsform för att få mage/bål tränade.

Igår missade jag paradisehotell och jag & Johan såg istället första Johan Falk filmen. Den var faktiskt jätte spännande och bra! Men varför jag skippade paradise var ju för att jag kan se de i tv6 play. MEN INTE DÅ! Nu har de valt att istället lägga ut avsnittet som precis vart så lägger de ut måndag och tisdagsavsnittet på tisdagar. SURT.
Men nått jag ser fram emot nu är ju att so you think you can dance kommer att börja sändas både tisdagar och onsdagar.

Nu ska jag städa upp i mitt snuskiga palats.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0