Tisdag

Oj oj oj, märks att man inte tränat på 2 veckor. Det känns i triceps redan fast det inte ens är imorgon.

Ibland blir jag bara så trött på människan. Igentligen, varför säger man t.ex. har du klippt dig, när man menar jag ser att du har klippt dig, eller när man är på bion så drar de för en gardin mellan reklam och själva filmen. Då kommer skämtet på allas läppar jahaja, då var filmen slut då höhöhö...

och idag då... då har jag junior (junior är vår barnpassningstjänst på gymmet) ALLA som går förbi, jahaja det är såhär du jobbar, jaha lite slappt att jobba med att titta på film, vad är det för film, är den bra malin höhö, du ser ju ut att ha mycket att göra höhöhö.

BAHHHHH?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!??!

Jo men om jag får välja jobbar jag ju jätte gärna med att titta på tommy och jerry gör stan osäker hela dagarna jag har ju verkligen inget bättre för mig. Jag har ju verkligen valt att bara jobba med junior hela tiden, inga klasser, ingen reception. Jaa filmen är verkligen den bästa jag någonsin sett.
Det är skämt och sarkasm men 1500:ade gången  senare så är det inte så jävla kul och rätt så uttjatat.

Människor altså?!?!
Så nu har jag fått gnälla lite.
Straxt blir det melon, titta igenom pulsbalans, och so you think you can dance.

Pallar inte ha pulsbalansångest, ska kunna det men ändå inte. Men det kommer köras ändå kan jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0