Sjuk sjuk sjuk.

Både jag och Johan vaknade inatt och Jag tänkte klockan är väl 4, och Joahn som börjar 10:00 idag trodde att han straxt skulle upp. Det visade sig att klockan var 01:00. Man har verkligen försökt att anstränga sig att sova i 3 timmars tid. Inte så kul. Tog 3 sprut av nässpray i varje borre, i med 2 panodil och med en zyx i käften så somnade jag in :) Vaknade vid 8 samt vid 9 då jag gick upp.

OCH NU vARNAR JAG KÄNSLIGA LÄSARE :

"Grejen är den" att när jag vaknar inser jag att jag har inte kunnat andas genom näsan. Vilket resulterar i att jag sover med öppen munn, massa slemm bildas och lixom låser fast min munn. Så jag kan inte röra den men i med massa tandkräm och vatten och gurlgal gurgla gurgla så gick det att börja röra munnen igen.

Men känner mig verkligen inte frisk. Har just nu tagit två rostade mackors med smör och pressat en vitlöksklyfta på, (Johan vill du ha en stinkykiss??? :P ) det var jävligt starkt ska jag meddela men nu hoppas jag att de ska verka lite i kroppen min.
Har även gjort en smoothie alá gårdagen, dock utan smirnoff vanilj.
Tror detta är min nya favoritmoothie.
Dagen - humm... hade gärna gått på stan men jag måste verkligen vila mig.
Eventuellt åka ocg handla men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0